Ακυρώσεις και επιστροφή χρημάτων
Η συνδρομή ανανεώνεται αυτόματα στο τέλος της περιόδου συνδρομής για την επόμενη περίοδο, μέχρι να την ακυρώσετε. Εάν δεν θέλετε να συνεχίσετε τη συνδρομή σας για την επόμενη περίοδο, μπορείτε απλά να την ακυρώσετε. Εάν θέλετε να σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας για την τελευταία περίοδο που έχετε πληρώσει, πρέπει να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων. Σε αυτή τη σελίδα μπορείτε να βρείτε όλες τις λεπτομέρειες για το τρόπο λειτουργίας των ακυρώσεων και επιστροφών χρημάτων και τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε.
Πώς μπορώ να ακυρώσω τη συνδρομή μου;
Τι θα συμβεί αν ακυρώσω τη συνδρομή μου;
Πώς μπορώ να ακυρώσω τη συνδρομή μου;
Μπορείτε να ακυρώσετε τη συνδρομή σας μέσω του λογαριασμού σας My Kaspersky. Για ακύρωση:
- Συνδεθείτε στο my.kaspersky.com
- Πηγαίνετε στη σελίδα της συνδρομής σας
- Κάντε κλικ στο Διαχείριση συνδρομής
- Επιλέξτε το Ακύρωση Συνδρομής και ακολουθήστε τα βήματα για την επιβεβαίωση της ακύρωσης
Μπορείτε επίσης να ακυρώσετε τη συνδρομή σας επικοινωνώντας με την υποστήριξη πελατών της Kaspersky.
Τι θα συμβεί αν ακυρώσω τη συνδρομή μου;
Όταν ακυρώνετε τη συνδρομή σας, διακόπτετε τις αυτόματες χρεώσεις για επακόλουθες περιόδους συνδρομής. Η τρέχουσα περίοδος συνδρομής θα συνεχίσει να σας παράσχει πλήρη προστασία μέχρι την ημερομηνία λήξης. Μετά την ημερομηνία αυτή, η συνδρομή σας τελειώνει και δεν θα χρεωθείτε για επακόλουθες περιόδους.
Λάβετε υπόψη ότι η ακύρωση ισχύει μόνο για την επόμενη προγραμματισμένη πληρωμή και δεν παρέχει επιστροφή χρημάτων για πληρωμή που έχει ήδη πραγματοποιηθεί. Επειδή η αυτόματη χρέωση συμβαίνει πριν από το τέλος της τρέχουσας περιόδου συνδρομής, συνδρομή που ακυρώνεται κατά το υπόλοιπο διάστημα της περιόδου παραμένει ενεργή μέχρι το τέλος της επακόλουθης περιόδου. Για παράδειγμα, εάν η συνδρομή σας έχει ανανεωθεί για το επόμενο έτος και έχουν απομείνει 2 εβδομάδες στην τρέχουσα περίοδο, θα τελειώσει 1 έτος και 2 εβδομάδες αργότερα. Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε την εκ των προτέρων πληρωμή ανανέωσης για το επόμενο έτος και να τερματίσετε τη συνδρομή σας σε 2 εβδομάδες όταν πρόκειται να τελειώσει, πρέπει να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων.
Πώς μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων;
Σύμφωνα με τους Όρους και προϋποθέσεις του επίσημου μεταπωλητή μας Nexway, μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων εντός διαστήματος 30 ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας. Πληρωμές για αγορά στο online κατάστημα της Kaspersky ή αυτόματες πληρωμές για ανανέωση συνδρομής μπορούν να επιστραφούν. Για να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, επικοινωνήστε με την υποστήριξη πελατών της Kaspersky.
Να έχετε έτοιμες τις ακόλουθες πληροφορίες:
- Ημερομηνία αγοράς
- Όνομα και διεύθυνση email που καταχωρίστηκαν κατά την αγορά
- Αριθμός παραγγελίας
Τι συμβαίνει όταν ζητάω επιστροφή χρημάτων;
Όταν ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, ειδικός της υποστήριξης πελατών πρέπει να ελέγξει αν όλες οι καταχωρισμένες πληροφορίες είναι σωστές και το αίτημα πληροί τα κριτήρια της πολιτικής επιστροφής χρημάτων. Όταν οι πληροφορίες επιβεβαιωθούν και ξεκινήσει η διαδικασία επιστροφής, το ποσό θα πιστωθεί στον λογαριασμό σας εντός 5-7 εργάσιμων ημερών.
Τότε η συνδρομή σας θα ακυρωθεί αναλόγως. Εάν ζητήσετε επιστροφή χρημάτων για αρχική αγορά και η συνδρομή είναι προς το παρόν ενεργή, τότε η συνδρομή θα ακυρωθεί και αμέσως θα μεταβεί στην κατάσταση λήξης. Το ίδιο ισχύει για την πληρωμή αυτόματης ανανέωσης εκτός εάν το αίτημα για επιστροφή χρημάτων πραγματοποιηθεί για περίοδο συνδρομής που δεν έχει αρχίσει ακόμη (δηλαδή εντός της περιόδου αυτόματης χρέωσης 2 εβδομάδες πριν από το τέλος της τρέχουσας περιόδου συνδρομής). Στην περίπτωση αυτή, η επακόλουθη περίοδος συνδρομής δεν θα ξεκινήσει, αλλά η τρέχουσα περίοδος συνδρομής θα συνεχίσει να σας παράσχει πλήρη προστασία μέχρι την ημερομηνία λήξης.